vrijdag 17 september 2010

Update

Even een update over de verschillende dingen waar ik mee bezig ben.
Nanu heeft haar eerste wedstrijd gedaan en werd als beste poesje van 7 uitgekozen.We zijn natuurlijk zo fier als een gieter!
Helaas vergat m'n slimme dochter een foto te maken van onze prinses in haar kooi. Dat maken we volgende week goed als ze naar de show in Genk komt.

De gehaakte deken vordert gestaag. Ik heb nu reeds 2 x alle 17 kleurtjes gebruikt. Het wordt al een leuk formaat.

De zakdoeketui's zijn zo goed als uitverkocht en mede door deze aktie zijn de dames nu in het bezit van voldoende sponsorgeld om te mogen gaan lopen. Iedereen die gesteund heeft, heel erg bedankt.

Verder nieuws is dat er de voorbije veertien dagen geverfd is in de slaapkamer. We hebben ook nieuwe vloerbekleding gekocht en nieuwe meubeltjes. Dat bracht allemaal veel verhuiswerk en veel rommel mee en dat is nog steeds allemaal niet terug in orde mede ook al door het feit dat ik terug begonnen ben met de patchworkgroepen en dat ik inmiddels ook ziek ben....
Wat begonnen is met een verkoudheid is in 24 h tijds gezakt naar m'n longen en ik ben ook m'n stem zo goed als kwijt.....We hopen op een snelle beterschap want er ligt nog massa's werk te wachten.

1 opmerking:

LiLi M. zei

Hee Nicky, van harte beterschap! Ook ik werd deze week verblijd met een mooi zakdoeken etui! Ik was er nog niet aan toegekomen om je dat te mailen. Leuk! Gefeliciteerd met jullie prijspoes! Ik wens je een heel fijn weekend en nogmaals beterschap. Luister goed naar je lichaam hoor, je moet er zuinig op zijn!