maandag 13 april 2009

Happy Easter tulips




A bit late but still I want you all to have a very nice Easter time.
Easter and tulips for me they go together like peanut butter and jelly.
For these special days I use my Emma Bridgewater , Summer Tulips dinner set. I love the orange and almost black tulips of this design.


This is my Jazzy Tulips quilt.I made it some years agoo but I still love it. It was summer when I made it and I had to buy many yards of fabric before I found the perfect match. One color was always stronger then another one and pushed the other colors out and then I had to buy new fabric but since I bought it online and had to see it in combination with the other colors it took a while before I was pleased with the combinations.

These are my "Ice Tulips". I made them in the same summer as the " Jazzy Tulips" but while the others are all color these are very icey and cool. The tulips look as if they where frozen in time. It would fit my present home decor very well but it resides at my mothers guestroom.
I don't know witch quilt I like best.

4 opmerkingen:

LiLi M. zei

Een fijne derde Paasdag van mij. Je zult vast nog wel iets van Pasen in huis hebben. Hier staat natuurlijk nog alle decoratie en ik weet echt niet of dat aan het eind van de dag weg is, ik vind het eigenlijk altijd zonde en ik heb geloof ik ook niet zo snel iets anders. In tegenstelling tot vele andere vrouwen ben ik niet zo'n schuiver en verplaatser.
Pasen en tulpen daar kan ik inkomen, peanut butter en jelly iets minder ;-). Ik kan ook geen keuze maken tussen je tulpen quilts.
Het is zeker spannend daar? Ik ben zo benieuwd of je oma wordt van een meisje of een jongen! Ben je al helemaal klaar met het maken van de baby uitzet? Groetjes!

Rumour has it zei

Een servies met pit! En eentje om blije ontbijtjes en diners mee te organiseren! :)
Ik ben vorige week mijn pa in Nederland gaan ophalen en teruggekomen met een (alweer) zieke Thomas, die blijkbaar weer het rota-virus heeft gezien zijn algehele toestand. Eerst vreesde ik dat hij weer naar het ziekenhuis moest, maar hij heeft nog geen uitdrogingsverschijnselen en al bij al hebben we de toestand onder controle, zoals het er nu uit ziet. Deze week was het dus eigenlijk meer een week van aandacht en zorgen voor hem en voor pa. Deze laatste zet ik morgen op de trein richting home.
Je tulpenquilt heeft weer zulke prachtige kleuren, ik kijk er graag naar!
Lieve groeten en nog een mooi ´einde´ van de Paasdagen toegewenst,
Marjolijn

Splashes of Pink and Mint zei

Ha, véél te laat om je nog fijne paasdagen te wensen (of juist véél te vroeg!), maar mooi al die vrolijke tulpen! Past helemaal bij deze tijd van het jaar. Wij wonen er zo ongeveer middenin maar het blijft een pracht om te zien die bloeiende bollenvelden!

Rhondi zei

Hi Nicky
How are you? I haven't been to visit for quite awhile. I really like your tulip quilts!
Hugs, Rhondi